Wojciech Łopaciński - hotelarz z pasją
Wojciech Łopaciński - doradztwo hotelowe
DoświadczenieReferencjePublikacjeOfertaKontakt


 
 

Szkolenia

Szkolenia personelu pracującego na każdym poziomie hotelowej struktury organizacyjnej to wręcz obowiązek wszystkich właścicieli bądź dyrektorów obiektów hotelarskich. Jeśli tego nie robimy, to nie powinniśmy się zbytnio dziwić błędom popełnianym przez naszych podwładnych. Często właściciele hoteli ograniczają się do sporadycznych wyjazdów do innych hoteli i tam podpatrują konkurencyjne obiekty.

To nie wystarcza. Bez szkolenia nie da się utrzymać wysokiej jakości usług. Przecież to nie właściciel czy dyrektor hotelu, na co dzień obsługuje gości. To osoby z restauracji, recepcji czy pracownicy służby pięter świadczą każdego dnia o poziomie naszych usług. Jak ma obsługiwać wymagających gości młody kelner, gdy nigdy nie wszedł do czterogwiazdkowego hotelu poza tym, w którym, pracuje? Albo jak ma sprzedawać danie z polędwicy, gdy nigdy go nie próbował? A co ma powiedzieć recepcjonista o pokoju hotelowym, gdy był w nim ostatnio rok temu?

Między innymi te firmy postawiły na swoich pracowników i zaprosiły mnie na szkolenia:

  • Hotel Rialto w Warszawie,
  • Hotel i Restauracja Żółty Dom w Szczecinku,
  • Hotel Orbis Neptun w Szczecinie,
  • Hotel i Restauracja Odyseja w Kołobrzegu,
  • Pub Brama w Szczecinie,
  • Restauracja Avanti w Szczecinie,
  • Restauracja Pod Winogronami w Kołobrzegu,
  • Restauracja Quo Vadis w Kołobrzegu,        
    
  • Hotel Skanpol w Kołobrzegu,
  • Hotel Meduza w Mielnie, 
  • Hotel Straszny Dwór w Chodzieży,
  • Zajazd pod Skałą w Jaśle,
  • Klub Restauracja Camelot w Białymstoku,
  • ALIBI Restauracja & Klub w Białymstoku,
    
  • Restauracja Tokaj w Białymstoku,
  • Hotel "Orzeł Biały" w Szczyrku,
  • Centrum Park w Chojnicach,
  • Hotel "Międzynarodowe Centrum Szkolenia Energetyki" w Straszynie,
  • Hotel Miramar w Sopocie,
  • Hotel Skalite w Szczyrku,
  • Zespół Pałacowy w Kurozwękach,
  • Hotel Świdwin,
  • Hotel Medical Spa Dwór Elizy w Długopolu Zdrój.

A Twoi pracownicy, jak pracują? A czy Ty znasz odpowiedz na te pytania?

  • Który Gość jest ważniejszy: ten, który już konsumuje czy ten, który właśnie wszedł do lokalu?
  • Kto płaci pensje pracownikom, właściciel, dyrektor czy gość?
  • Kogo obsłużymy jako pierwszego: małe dziecko czy jego mamę?
  • Czy Dorato to szampan?
  • W którym momencie zaczynamy tworzyć wizerunek naszego hotelu, który zapadnie w pamięć Gościowi?
  • Czy widać uśmiech przez telefon?
  • Czy recepcjonista powinien znać ilość miejsc parkingowych na hotelowym parkingu?
  • Czy recepcjonista powinien bywać w pokojach hotelowych (przecież tylko je sprzedaje)? 

A Ty co o tym sądzisz? A co myślą Twoi pracownicy? Na szkoleniu możemy o tym porozmawiać.



| Doświadczenie | Referencje | Publikacje | Oferta | Kontakt | English | Podróże
Copyright © 2009 Studio Reklamy ADGRAPE.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wojciech Łopaciński - doradztwo hotelowe.